اخبار

برگزاری سیزدهمین کنفرانس بین المللی زبان و ادبیات انگلیسی به میزبانی دانشگاه لرستان

۱۳۹۴/۰۸/۲۵

به گزارش خبرنگار روابط عمومی دانشگاه  لرستان، دکتر محمود رضا مرادیان دبیر سیزدهمین کنفرانس بین المللی انجمن آموزش زبان و ادبیات انگلیسی ایران گفت: گروه زبان انگلیسی دانشگاه لرستان با برگزاری دو همایش منطقه ای و یک کنفرانس ملی با اخذ مجوز از سوی وزارت علوم و تحقیقات فناوری و دفتر ریاست جمهوری تجربه موفقی در زمینه برگزاری کنفرانس آموزش زبان وادبیات انگلیسی پیدا کرده است. با این پیشینه، گروه زبان و ادبیات انگلیسی با همکاری صمیمانه و دلسوزانه ریاست محترم دانشگاه لرستان جناب دکتر عزیزی و مدیران ارشد دانشگاه برای اولین بار دراستان اقدام به برگزاری اولین کنفرانس بین المللی با مجوز رسمی از سوی وزارت علوم وتحقیقات فناوری نمود. شایان ذکر است این کنفرانس با همکاری انجمن آموزش زبان وادبیات انگلیسی ایران برگزار می گردد که سیزدهمین کنفرانس بین المللی این انجمن نیز می باشد.

دکتر مرادیان افزود، این کنفرانس با برگزاری سه کارگاه آموزشی توسط اساتید و پژوهشگران دانشگاه های داخل وخارج کشور در روز 26آبان94 آغاز به کار خواهد کرد.  مراسم افتتاحیه در روز چهارشنبه 27آبان 94 در سالن آمفی تئاتر دانشکده علوم پایه برگزار خواهد شد و اختتامیه آن درساعت پنج بعد از ظهر روز پنج شنبه مورخ 28آبان94 برگزار خواهد شد.
ایشان در ادامه صحبت های خود افزودند، حدود هزار چکیده به دبیر خانه کنفرانس از طریق پایگاه اطلاعاتی که برای کنفرانس طراحی شد، ارسال گردید؛ پس از داوری مقالات با همکاری انجمن زبان وادبیات انگلیسی ایران و اساتیدی از دانشگاه های سراسر کشور، سیصد مقاله برای ارائه به صورت سخنرانی و پوستر مورد پذیرش قرار گرفت که از این میان تعداد دویست مقاله به صورت سخنرانی و صد مقاله به صورت پوستر میباشد.
 دکتر مرادیان اظهار داشت، سخنرانان ویژه ای از طرف دانشگاه لرستان دعوت شده اند که میتوان به پروفسور پیتر میکان از دانشگاه استرالیا، دکتر فرهادی از دانشگاه ترکیه، دکتر ایشی هارا و دکترسوزوکی از دانشگاه توکیو ژاپن، دکتر زهره اسلامی از دانشگاه تگزاس آمریکا، دکتر کریستین کمب از دانشگاه امارات و پروفسور ریچارد از دانشگاه سیدنی انگلستان به عنوان سخنرانان ویژه کنفرانس اشاره کرد.
دکتر مرادیان گفت، در مجموع از پانزده کشور شامل؛ استرالیا، ایرلند، ژاپن، آمریکا، سنگاپور، مالزی، ترکیه، هندوستان، پاکستان، عراق، امارات متحده عربی، روسیه، نیجریه، کره جنوبی و الجزایر به عنوان سخنراندر این کنفرانس بین المللی شرکت می کنند.
دکتر مرادیان در پایان صحبتهای خود گفت، این کنفرانس با هدف آموزش زبان و ادبیات انگلیسی برگزار می شود ضمن اینکه جدیدترین نظریات یادگیری زبان ،آموزش و ارزیابی زبان در قالب سخنرانی و کارگاه های علمی و بررسی نظریات نوین نقد ادبی و مطالعات ترجمه مطرح و مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.
درحاشیه این همایش  و در راستای معرفی فرهنگ غنی استان لرستان اداره میراث فرهنگی استان لرستان نیز اقدام به برگزاری نمایشگاه صنایع دستی لرستان نموده است.

 


۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۰۰:۰۰
۱۲۴۸ بازدید