اخبار

نشست پرسش و پاسخ جمعی از دانشجویان دانشکده علوم پایه دانشگاه لرستان با رئیس این دانشگاه برگزار شد

۱۴۰۱/۱۲/۰۸

نشست پرسش و پاسخ جمعی از دانشجویان دانشکده علوم پایه دانشگاه لرستان با رئیس این دانشگاه و مدیران دانشکده علوم پایه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، این نشست، روز دوشنبه، 8 اسفندماه با برنامه‌ریزی شورای صنفی دانشجویان دانشگاه لرستان که دبیر آن پیمان شمسی است و همکاری تیم مدیریتی دانشکده علوم پایه دانشگاه لرستان در سالن شهیدمیربهرسی این دانشگاه برگزار شد.

در این نشست، دانشجویان، دیدگاه‌ها و مطالبات صنفی و دانشجویی خود را مطرح کردند و دکتر علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان، دکتر امیرقاسم غضنفری‌مطلق، رئیس دانشکده علوم پایه دانشگاه لرستان، معاونان دانشکده علوم پایه و برخی مدیران گروه‌های آموزشی این دانشکده به پرسش‌های دانشجویان پاسخ دادند.

دکتر علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان، در سخنانی از شورای صنفی دانشجویان دانشگاه لرستان به‌خاطر پیگیری برای برگزاری نشست‌ها با مسئولان دانشگاه، قدردانی کرد و برگزاری چنین نشست‌هایی را یک فرصت مناسب دانست که بین دانشجویان و مدیران دانشگاه، فضایی شکل می‌گیرد که برآساس آن و بدون واسطه، مشکلات و مطالبات صنفی دانشجویی مطرح می‌شوند.

رئیس دانشگاه لرستان در بخش دیگری از گفته‌هایش، خواستار این شد که ارتباط بین دانشجویان و مدیران گروه‌های آموزشی دانشکده‌ها، بیشتر شود.

همچنین دکتر نظری تصریح کرد فعالیت انجمن‌های علمی دانشجویی دانشکده‌ها بایستی افزایش یابد.

گفتنی است شورای صنفی دانشجویان دانشگاه لرستان، نشست‌های متعددی به‌صورت دوره‌ای با مسئولان دانشگاه لرستان برگزار می‌کند تا مطالبات صنفی دانشجویان، در فضایی تعاملی، با مدیران دانشگاه در میان گذاشته شوند.

گزارش تصویری

۱۴۰۱/۱۲/۰۸ - ۲۱:۵۲
۲۸۲ بازدید