اخبار

رئیس دانشگاه لرستان از طرح‌های ساماندهی فیزیکی دانشکده شیمی بازدید کرد

۱۴۰۲/۰۶/۰۶

رئیس دانشگاه لرستان از بخش‌های مختلف و طرح‌های ساماندهی فیزیکی دانشکده تازه تأسیس شیمی دانشگاه لرستان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، دکتر علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان، دکتر سعید محمدزاده، معاون پشتیبانی دانشگاه لرستان، دکتر زبردستی، رئیس دانشکده شیمی و دکتر غضنفری‌مطلق، رئیس دانشکده علوم پایه و شاکرمی، مدیر امور عمرانی دانشگاه لرستان از بخش‌های مختلف دانشکده شیمی بازدید کردند تا سرعت ساماندهی فیزیکی این دانشکده ارتقای شرایط زیرساختی آغاز سال تحصیلی جدید، افزایش یابد.

در این بازدید، رئیس دانشگاه لرستان، سرعت و میزان پیشرفت ساماندهی فیزیکی دانشکده تازه تأسیس شیمی دانشگاه لرستان را به‌صورت میدانی مورد ارزیابی، نظارت و سنجش قرار داد.

دکتر علی نظری در این بازدید میدانی با تعدادی از مدیران، اعضای هیئت علمی و یاوران علمی دانشکده‌های علوم پایه و شیمی دانشگاه لرستان گفت‌وگو کرد و دیدگاه‌ها و پیشنهادات آن‌ها برای ارتقای ساماندهی فیزیکی دانشکده شیمی را شنید.

گفتنی است دانشکده‌های منابع طبیعی و شیمی از جمله دانشکده‌هایی هستند که به تازگی، در قالب عنوان «دانشکده» در دانشگاه لرستان ایجاد شده و به دانشکده‌های قبلی (کشاورزی، ادبیات و علوم انسانی، دامپزشکی، مدیریت و اقتصاد، علوم پایه و فنی و مهندسی) افزوده شده‌اند.

دانشکده‌های علوم پایه و شیمی دانشگاه لرستان در یک ساختمان بهم پیوسته، قرار دارند.

گزارش تصویری

۱۴۰۲/۰۶/۰۶ - ۱۷:۱۴
۳۶۹ بازدید