اخبار

نشست ارائه گزارش طرح تحقیقاتی مسئله محور در دانشکده منابع طبیعی دانشگاه لرستان برگزار شد

۱۴۰۲/۰۷/۲۵

نشست ارائه گزارش طرح تحقیقاتی مسئله محور در دانشکده منابع طبیعی دانشگاه لرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، صبح روز دوشنبه، ۲۴ مهرماه، نشست ارائه گزارش طرح تحقیقاتی برون دانشگاهی دکتر مرتضی قبادی، عضو هیئت علمی دانشکده منابع طبیعی دانشگاه لرستان با موضوع «بررسی و مطالعه عوامل تهدید و تعارضات جوامع محلی منطقه حفاظت شده اشترانکوه و پناهگاه حیات وحش سفید کوه ازنا»، در سالن اجتماعات این دانشکده برگزار شد.

در همین رابطه، دکتر علی حقی زاده، رئیس دانشکده منابع طبیعی دانشگاه لرستان در گفت وگو با خبرنگار ما گفت: «براساس رویکرد گسترش ارتباطات و تعاملات برون‌دانشگاهی و انجام پژوهش‌های کاربردی، این طرح، با مشارکت اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان در بازه‌ی زمانی مرداد تا بهمن ماه سال ۱۴۰۱ ( شش ماه) با رویکرد مسئله‌محوری زیر نظر مدیریت ارتباط با جامعه و کارآفرینی (ارتباط با جامعه و صنعت) دانشگاه لرستان اجرا شد».

دکتر حقی زاده، تشریح کرد: «هدف از اجرای این‌گونه طرح‌ها، گسترش نهادمند و پایدار ارتباط بین دانشگاه با جامعه و در راستای افزایش اثرگذاری نهاد دانشگاه برای کاستن از مسائل و مشکلات جامعه در بخش‌های گوناگون است».

گفتنی است حوزه ارتباط دانشگاه با جامعه، کارآفرینی و صنعت از جمله حوزه های کاری معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه لرستان است.

مدیر گروه ارتباط با جامعه و کارآفرینی دانشگاه لرستان، دکتر میثم دوستی زاده است.

51


۱۴۰۲/۰۷/۲۵ - ۰۹:۴۰
۱۲۴ بازدید