اخبار

تجلیل از عضو هیئت علمی دانشکده شیمی دانشگاه لرستان که به افتخار بازنشستگی نائل شد

۱۴۰۲/۱۱/۰۲

با حضور رئیس دانشگاه لرستان (دکتر علی نظری)، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی (دکتر علی میر)، رئیس دانشکده شیمی (دکتر عابدین زبردستی)، اعضای هیئت علمی و یاوران علمی (کارکنان) دانشکده شیمی دانشگاه لرستان از دکتر بهروز رضایی، عضو هیئت علمی این دانشکده که به افتخار بازنشستگی نائل آمد تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، نشست تجلیل از دکتر بهروز رضایی، روز دوشنبه، 2 بهمن‌ماه سال جاری در حوزه ریاست دانشکده شیمی دانشگاه لرستان برگزار شد.

در این نشست، ابتدا، رئیس دانشکده شیمی دانشگاه لرستان (دکتر عابدین زبردستی)، اعضای هیئت علمی و یاوران علمی این دانشکده، دیدگاه‌های خود را در رابطه با 30 سال تلاش و تحقیق دکتر بهروز رضایی و خدمات علمی که به دانشگاه لرستان و عرصه جهاد علمی ارائه کرده است بیان نمودند.

دکتر بهروز رضایی نیز در سخنانی، ضمن سپاس‌گزاری از دانشگاهیان دانشگاه لرستان به ویژه اعضای هیئت علمی، یاوران علمی و دانشجویان دانشکده شیمی، برخی خاطرات دوران 30 ساله خدمت خود در عرصه علم و دانش را بیان کرد.

سپس، دکتر علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان در سخنان کوتاهی، با استناد به عبارت «مداد العلماء أفضل من دماء الشهداء»، اهمیت فعالیت در عرصه علم و دانش و جهاد علمی برای اقتدار و پیشرفت کشور را توضیح داد.

دکتر نظری، از دکتر بهروز رضایی، به خاطر 30 سال فعالیت و مجاهدت علمی، قدردانی کرد.

گزارش تصویری

۱۴۰۲/۱۱/۰۲ - ۱۳:۵۲
۹۹۰ بازدید