اخبار

نشست ارائه‌ی طرح پژوهشی، کاربردی عضو هیئت علمی دانشکده علوم پایه برگزار شد

۱۴۰۱/۰۳/۱۷

مدیریت ارتباط با جامعه و کارآفرینی دانشگاه لرستان، نشست ارائه‌ی طرح پژوهشی، کاربردی عضو هیئت علمی گروه زمین‌شناسی (دانشکده علوم پایه) را برگزار کرد.

به گزارش اداره روابط عمومی دانشگاه لرستان، دکتر آرتیمس قاسمی‌دهنوی، عضو هیئت علمی گروه آموزشی زمین‌شناسی (دانشکده علوم پایه دانشگاه لرستان)، در این نشست که سه‌شنبه، 17 خردادماه برگزار شد، طرح پژوهشی و کاربردی را با عنوان «مطالعه زمین‌شیمی و فاکتورهای زمین‌شناسی در افزایش عناصر ریزمغذی آهن، مس، روی، منگنز در خاک‌های کشاورزی الشتر لرستان»، ارائه کرد.

در همین رابطه، دکتر قاسمی‌دهنوی، به خبرنگار ما گفت:«اجرای این طرح پژوهشی و کاربردی در راستای توجه به یکی از ظرفیت‌های استان لرستان یعنی بخش کشاورزی است».

وی، تشریح کرد: «تقویت ارتباط دانشگاه با بخش‌های مختلف جامعه، متناسب با نیازها و ظرفیت‌های استانی، می‌طلبد طرح‌های پژوهشی و کاربردی، گسترش یابند که رویکرد کاری مدیریت ارتباط با جامعه و کارآفرینی دانشگاه لرستان در این راستاست».

عضو هیئت علمی گروه آموزشی زمین‌شناسی، توضیح داد: «اهمیت بخش کشاورزی و تلاش برای ارتقای این بخش در استان، بدون توجه به ارتقای کیفیت و بهره‌وری خاک، ممکن نیست؛ به همین علت، طرح پژوهشی در این راستا تهیه شده است که بتواند در ارائه راهکارهای علمی برای ارتقای کیفیت خاک، اثرگذار باشد».

گفتنی است مدیریت ارتباط با جامعه و کارآفرینی، زیرنظر معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه لرستان، فعالیت می‌کند.

رویکرد این معاونت، گسترش طرح‌های پژوهشی، کاربردی و مسئله‌محور در تناسب با ظرفیت‌ها و مسائل استان لرستان است تا نقش دانشگاه در کاستن از نظام مسائل، افزایش یابد.

گزارش تصویری

۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۲۰:۵۹
۳۲۴ بازدید