اخبار

اعضای هیئت علمی گروه فیزیک با رئیس دانشگاه، دیدار و گفتگو کردند

۱۴۰۱/۰۷/۱۹

اعضای هیئت علمی گروه فیزیک دانشگاه لرستان با دکتر علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان و دکتر مصطفی کرم‌پور، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه لرستان، دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش اداره روابط عمومی دانشگاه لرستان، این دیدار و گفت‌و‌گو در دانشکده علوم پایه دانشگاه لرستان برگزار شد و دکتر امیرقاسم غضنفری‌‌مطلق، رئیس دانشکده علوم پایه دانشگاه لرستان نیز در آن حضور داشت.

دکتر غضنفری مطلق و دکتر امین صالحی (مدیر گروه فیزیک) در این نشست، گزارش فعالیت‌های انجام شده را ارائه کردند.

همچنین اعضای هیئت علمی گروه فیزیک دانشگاه لرستان، دیدگاه‌ها و مطالبات صنفی و برخی کمبودها و کاستی‌‌‌ها را بیان کردند.

دکتر علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان بعد از شنیدن نقطه‌نظرات و دیدگاه‌های اعضای هیئت علمی گروه فیزیک، قول مساعد داد در حد توان تلاش خواهد کرد مشکلات مربوط به کمبودها و کاستی‌ها برطرف شوند.

دکتر نظری، نقش گروه‌های آموزشی دانشگاه لرستان را در ارائه راهکارهای علمی و کاربردی برای رفع مشکلات، بسیار مهم دانست.

رئیس دانشگاه لرستان خواستار این شد که پژوهش‌ها و تحقیقات کاربردی مسئله‌محور با رویکرد توجه به نیازها، ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های استان لرستان، افزایش یابد.

دکتر علی نظری توضیح داد نهاد دانشگاه به عنوان یک نهاد علمی، فرهنگی و اجتماعی باید بتواند براساس سرمایه‌های انسانی که در اختیار دارد هم در خودش، تحول ایجاد کند و هم نقش اثرگذاری در ایجاد تمدن نوین اسلامی داشته باشد که از ارکان مهم تمدن‌سازی، اقتدار و پیشرفت علمی در همه عرصه‌هاست.

رئیس دانشگاه لرستان از برگزاری چنین نشست‌هایی برای تقویت همگرایی و هم‌افزایی با هدف شنیدن نقطه‌نظرات برای رفع مشکلات، استقبال کرد.

گزارش تصویری

۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۰۸:۴۲
۳۶۹ بازدید