اخبار

افتتاح نمایشگاه بسیج سازندگی با حضور استاندار لرستان در دانشکده علوم پایه دانشگاه لرستان

۱۴۰۱/۰۷/۲۸

با حضور دکتر فرهاد زیویار، استاندار لرستان، معاونان استاندار، دکتر علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان و جمعی از مدیران اجرایی و فرماندهان سپاه استان، نمایشگاه دستاوردهای بسیج سازندگی استان در محل محوطه دانشکده علوم پایه دانشگاه لرستان افتتاح شد.

به گزارش اداره روابط عمومی دانشگاه لرستان، صبح روز پنجشنبه، 28 مهرماه، با حضور دکتر فرهاد زیویار، استاندار لرستان، دکتر علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان و رئیس سازمان بسیج اساتید استان لرستان و جمعی از مدیران اجرایی استان و فرماندهان سپاه استان، نمایشگاه دستاوردهای بسیج سازندگی شامل بخش‌ های مختلف تولیدی، تجاری، بازرگانی افتتاح شد.

استاندار لرستان از این نمایشگاه بازدید کرد و غرفه‌داران از جمله برخی تولیدکنندگان محصولات مختلف، مطالبات و مشکلات صنفی خود را با مقامات ارشد اجرایی استان در میان گذاشتند.

این نمایشگاه با همکاری دانشگاه لرستان، ذیل برنامه‌ای تحت عنوان اولین دوره رسم خدمت جهادگران وابسته به بسیج سازندگی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان برگزار شد.

توجه به جهاد اقتصادی، تقویت شاخص‌های حمایت از اقتصاد دانش بنیان، ترویج فرهنگ تولید، تلاش برای حمایت هرچه بهتر و اثرگذارتر از تولیدات داخل استان، گسترش اشتغالزایی و ... از جمله اهداف مهم این برنامه است.

دکتر فرهاد زیویار، استاندار لرستان در بازدید از غرفه‌های این نمایشگاه در گفت‌وگو با غرفه‌داران و فعالان تولیدی، اقتصادی و جهادی، بسیج اقتصادی و بسیج سازندگی را که برآمده از انقلاب شکوهمند انقلاب اسلامی ایران هستند یک گفتمان منطبق با تعالیم دینی و قرآنی دانست.

دکتر زیویار تصریح کرد: «بسیج سازندگی یک فرهنگ دینی در راستای این موضوع است که در راه خداوند و خدمت به خلق، باید ایثار و فداکاری کرد».

گزارش تصویری

۱۴۰۱/۰۷/۲۸ - ۱۴:۰۶
۵۶۶ بازدید