اخبار

ضرورت ارتباط پایدار انجمن‌های علمی دانشجویی و مدیران گروه‌های آموزشی

۱۴۰۱/۰۸/۱۴

نشست گفت‌وگوی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان و رئیس دانشکده علوم پایه دانشگاه با استادان مشاور انجمن‌های علمی دانشجویی و مدیران گروه‌های آموزشی دانشکده علوم پایه برگزار شد.

به گزارش اداره روابط عمومی دانشگاه لرستان، روز شنبه، 14 آبان‌ماه، این نشست در حوزه ریاست دانشکده علوم پایه دانشگاه لرستان برگزار شد.

هدف از برگزاری این‌گونه نشست‌ها تقویت تبادل نظر برای ارتقای کیفی فعالیت انجمن‌های علمی دانشجویی و کانون‌های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان بر مبنای مشارکت اساتید مشاور انجمن‌ها و کانون‌هاست.

در این نشست، دکتر محمد حیاتی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان و دکتر فاطمه احمدی، مدیر برنامه‌ریزی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان از تلاش برای حرکت کردن به سوی انجمن‌های علمی دانشجویی نسل سوم که مبتنی بر اشتغالزایی، کارآفرینی و مهارت‌افزایی هستند سخن گفتند.

در این نشست، دکتر امیرقاسم غضنفری‌مطلق، رئیس دانشکده علوم پایه دانشگاه لرستان خواستار این شد که انجمن‌های علمی دانشجویی در برگزاری همایش‌ها و سمینارهای علمی و انتشار و چاپ نشریات انجمن‌ها، نقش اثرگذارتر و فعال‌تری داشته باشند.

دکتر غضنفری‌مطلق تصریح کرد: «بایستی ارتباط بین دبیران انجمن‌های علمی دانشجویی با مدیران گروه‌های آموزشی، یک ارتباط پایدار و مستمر باشد تا کیفیت کار ارتقاء یابد».

در این نشست که رئیس اداره انجمن‌های علمی دانشجویی و کانون‌های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان و مدیران گروه‌های آموزشی دانشکده علوم پایه نیز حضور داشتند دیدگاه‌های مختلف برای ارتقای کیفی فعالیت‌های انجمن‌های علمی دانشجویی بیان شد.

گزارش تصویری

۱۴۰۱/۰۸/۱۴ - ۲۲:۲۳
۳۱۱ بازدید