اخبار

پیام رئیس دانشگاه لرستان و مسئول نهاد رهبری این دانشگاه به‌مناسبت آغاز دهه مبارک فجر

۱۴۰۲/۱۱/۱۲

دکتر علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان و حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر مجید مؤیدی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان، در پیام مشترکی، فرارسیدن ایام‌الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، متن پیام به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

بار دیگر چرخش ایام، نوید طلوع فجر دیگری را در حیات طیبه نظام مقدس جمهوری اسلامی، رقم زد.

شجره طوبی انقلاب اسلامی که به خون شهدای والا مقام آبیاری شده و به رشادتشان از دشمنی دژخیمان و اهریمنان حراست و ایمن گشته، امروز و در فجر ۴۵ طنین شعار هیهات منه الذله امام امت (ره) و مجاهدان راه حق و حقیقت جغرافیایی پنج قاره جهان را در نوردیده و قلوب آزادیخواهان عالم را متوجه خود ساخته است.

فرزندان روح‌الله در یمن و عراق و لبنان و سوریه و ... پرچم استکبارستیزی امام امت را که سال ۵۷ برافراشته شد در جای جای نبردگاه‌ها با دشمن زبون به احتزاز درآورده‌اند.

بی‌شک گذر نظام مقدس جمهوری اسلامی از مشکلات و دشواری‌های این قریب به پنج دهه حیات طیبه به همت جوانان و مردان و زنان بصیر ایران اسلامی و هدایت‌های داعیانه امام عظیم‌الشأن و رهبری حکیم انقلاب، امام خامنه‌ای، آینده‌ای روشن‌تر را برای این مرز و بوم بشارت می‌دهد.

جامعه دانشگاهی دانشگاه لرستان ضمن تبریک فرارسیدن این ایام مبارک هم‌صدا با آحاد ملت فهیم ایران عزیز، دهه مبارک فجر را گرامی داشته، از خداوند متعال اعتلای بیش از پیش این مرز و بوم را در همه عرصه‌ها مسئلت می‌نماید.


۱۴۰۲/۱۱/۱۲ - ۱۸:۴۶
۱۸۴ بازدید