اخبار

نشست گروه ریاضی دانشگاه لرستان با رئیس این دانشگاه برگزار شد/ تأکید بر بودجه‌ریزی عملیاتی

۱۴۰۲/۱۱/۳۰

دکتر علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان با حضور در دانشکده علوم پایه این دانشگاه با گروه ریاضی دانشگاه لرستان دیدار و بر توجه گروه‌های آموزشی به بودجه‌ریزی عملیاتی و شاخص‌محور، تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، ظهر روز دوشنبه، 30 بهمن‌ماه سال جاری، دکتر نظری، راهی دانشکده علوم پایه دانشگاه لرستان شد تا در جمع اعضای گروه آموزشی ریاضی حضور پیدا کند.

در ابتدای این نشست، اعضای هیئت علمی گروه ریاضی دانشگاه لرستان هرکدام دیدگاه‌ها و مطالبات و پینشهادات مربوط به حوزه آموزشی، پژوهشی، تحقیقاتی گروه ریاضی را با رئیس دانشگاه لرستان در میان گذاشتند.

همچنین بخشی از دیدگاه‌ها مربوط به امور آموزشی دانشجویان بین‌الملل گروه ریاضی بود که مطرح شد.

مدیر گروه ریاضی دانشگاه لرستان، دکتر ابراهیم سوری است.

رئیس دانشگاه لرستان در این نشست، در سخنانی، خواهان شد برگزاری اینگونه جلسات در راستای ارتباط هرچه بیشتر بین هیئت رئیسه با گروه‌های آموزشی دانشگاه گسترش یابد.

دکتر علی نظری با رویکرد و نگاه آسیب‌شناسانه توضیح داد در کنکور در استان و در کلیت موضوع، نمرات ریاضی و زبان، مناسب نیست که خودش یک تلنگر است.

رئیس دانشگاه لرستان از اعضای هیئت علمی گروه ریاضی دانشگاه لرستان خواست علم ریاضی و آثار و نتایج ریاضی در پیشرفت‌های جوامع را برای مردم تبیین کنند.

دکتر نظری تلنگر زد علم ریاضی باید در فرهنگ عمومی مردم تبیین شود و از طریق اساتید این رشته برای مردم توضیح داده شود علم ریاضی چه دستاوردهایی به صورت عینی در پیشرفت‌های جوامع دارد.

رئیس دانشگاه لرستان در بخش دیگری از سخنانش خواستار شد رشته‌های بین‌رشته‌ای هم گسترش یابد و تقویت شود.

دکتر علی نظری تصریح کرد گروه ریاضی باید تحلیل کند تدریس درس ریاضی در سایر رشته‌ها همچون فیزیک و برق، بهتر است توسط اساتید ریاضی باشد یا اساتید همان رشته‌ها؟

دکتر نظری از گروه ریاضی و سایر گروه‌های آموزشی خواست بودجه گروه خود را تعریف کنند که این تعریف براساس عدد و رقم و نیازسنجی آینده‌ باشد.

رئیس دانشگاه لرستان تصریح کرد گروه‌های آموزشی باید به سوی بودجه‌ریزی عملیاتی برای فعالیت‌های گروه بروند و بودجه خود را با شاخص‌های قابل اندازه‌گیری، تعریف کنند.

گزارش تصویری

۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۲۱:۳۹
۶۹۱ بازدید