اخبار

اردوی آموزشی انجمن علمی دانشجویی زیست‌شناسی دانشگاه لرستان به مقصد شهرستان سلسله برگزار شد

۱۴۰۳/۰۲/۲۱

اردوی علمی آموزشی جمعی از دانشجویان دختر دانشگاه لرستان توسط انجمن علمی دانشجویی زیست‌شناسی این دانشگاه به مقصد شهرستان سلسله برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، این اردوی علمی آموزشی، روز پنجشنبه، 20 اردیبهشت ماه مصادف با روز خرم‌آباد و در آستانه سالروز ولادت با سعادت حضرت معصومه (س) و روز دختر، با حضور استاد مشاور انجمن علمی دانشجویی و استاد دروس تخصصی ( دکتر علی غلامی‌فرد و دکتر گلناز صیادزاده) با حضور جمعی از دانشجویان ترم های دوم و چهارم تحصیلی رشته های زیست شناسی جانوری، زیست شناسی گیاهی و میکروبیولوژی دانشگاه لرستان برگزار شد.

استاد مشاور انجمن علمی دانشجویی مذکور، دکتر علی غلامی‌فرد، عضو هیئت علمی گروه زیست‌شناسی دانشکده علوم پایه دانشگاه لرستان است.

مدیر گروه زیست‌شناسی دانشگاه لرستان دکتر سیف‌اله بهرامی‌کیا است.

بازدید از سراب هُنام، مزرعه پرورش ماهی قزل آلای رنگین کمان و دره کهمان بخشی از برنامه‌های آموزشی این اردوی یک روزه بود که در راستای هرچه غنی‌تر نمودن ظرفیت‌های رشته‌های گروه زیست شناسی دانشگاه لرستان و انجمن علمی دانشجویی زیست شناسی این دانشگاه برگزار شد.

در این اردو به‌مناسبت فرارسیدن روز دختر، دانشجویان شرکت‌کننده و اعضای پیشین انجمن به خاطر زحمات و اقدامات انجام شده و انتقال مسئولیت به اعضای جدید تجلیل شدند.

مدیر انجمن علمی دانشجویی زیست‌شناسی دانشگاه لرستان زهرا سادات عقیلی است.

گفتنی است انجمن‌های علمی دانشجویی زیرنظر مدیریت برنامه‌ریزی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان فعالیت می‌کنند.

گزارش تصویری

۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۲۰:۱۰
۲۵۷ بازدید