اخبار

کلاس ها طبق تقویم آموزشی تشکیل می شود

۱۳۹۳/۱۱/۱۸

دکتر دادستانی با تبریک ایام پیروزی انقلاب اسلامی و تبیین نقش دانشگاهیان در این ایام اظهار داشت: دانشگاهیان همیشه در ارتقاء سطح آگاهی افکار عمومی پیشگام و پیشرو بوده اندو در سایر زمینه ها نیز انتظار بیشتری نسبت به دیگر اقشار جامعه از دانشگاهیان به عنوان قشر فرهیخته وجود دارد.

رئیس دانشکده علوم پایه افزود: در شرایط کنونی که جامعه با مشکلات اقتصادی ناشی از وابستگی به نفت مواجه است؛ ما دانشگاهیان باید با تلاش و مجاهدت علمی کشورمان را در افزایش تولیدات علمی کمک نمائیم و برای رسیدن به جایگاهی  که تولیدات علمی در اولویت صادرات قرار گیرند تلاش کنیم و همه ما به عنوان اعضاء جامعه دانشگاهی کشور باید  با خودباوری و امیدواری سهم خود را در این مسیر ایفا کنیم.

ایشان مبدا همه تغییرات را خودشناسی و عمل به وظایف فردی دانست و اظهار داشت: همه جوامع و کشور های توسعه یافته مراحل رشد و توسعه و پیمودن پله های ترقی را با تکیه بر نیروی انسانی ماهر و تلاشگر و ایجاد فضای کار و تخصص گرایی طی نموده اند.

دکتر دادستانی در ادامه از اساتیدو دانشجویان خواستند تا در الگو بودن دانشکده علوم پایه و ایجاد نظم و انضباط آموزشی به وظیفه خود عمل نمایند و با عنایت به انجام انتخاب واحد در خصوص تشکیل کلاس های آموزشی در موعد مقرر در تقویم آموزشی یعنی هجدهم بهمن ماه با مدیریت دانشکده همکاری فرمایند.

ایشان در ادامه ضرورت رعایت برنامه ریزی آموزشی و عدم جابجایی زمان کلاسها توسط اساتید را خواستار شدند و از مدیران گروهها خواست تا با رعایت برنامه های تدوینی به دلیل جلوگیری از تداخل کلاسها و نبود فضای آموزشی جهت تشکیل کلاسهای فوق العاده و جبرانی مانع ایجاد بی نظمی های احتمالی شوند./ا.ا


۱۳۹۳/۱۱/۱۸ - ۰۰:۰۰
۱۵۷۵ بازدید